Nezvolila si správne? Nevadí. Tovar nám môžeš vrátiť štandardne do 14 dní bez udania dôvodu
Tovar potrebujeme vrátiť v rovnakom stave, v akom si ho od nás obdržala:
Doplnky stravy – len kompletné, neporušené a neotvorené balenie.
Oblečenie – nenosené, nepoškodené, neprané s originálnymi visačkami.
Ostatný tovar – v rovnakom stave, v akom bol dodaný (nepoškodený, nepošpinený, v originálnom obale).
Hneď ako nám tovar od teba dorazí, pozrieme sa naň a skontrolujeme, či spĺňa podmienky pre vrátenie. Keď bude pre nás všetko v poriadku, vrátime ti kúpnu cenu najneskôr do 14 dní od odstúpenia.
Aj keď sa snažíme dodávať produkty najvyššej kvality, občas sa môže niečo nepredvídateľné prihodiť. Nezúfaj, keď narazíš na akýkoľvek problém s naším tovarom. Sme tu, aby sme sa o všetko postarali rýchlo a k tvojej plnej spokojnosti. Vždy robíme všetko, čo je v našich silách, aby boli tvoje nákupy u nás čo najpríjemnejšie.
O priebehu reklamácie, najmä o jej prijatí, vybavení či zamietnutí ťa budeme písomne informovať prostredníctvom e-mailových alebo textových správ. Je možné, že ťa pre urýchlenie riešenia budeme kontaktovať aj telefonicky.
POZOR, než pošleš tovar na výmenu spolu s vyplneným formulárom, skontroluj s nami dostupnosť produktu, ktorý si praješ. Stačí nám zavolať alebo poslať e-mail a my ti dáme vedieť, či máme tvoju novú veľkosť skladom. A rovno ti ju zarezervujeme, aby sa hneď nepredala.
Kontaktuj nás na e-mail holky@ladylab.cz, prípadne zavolaj na tel. číslo 777 906 177.
Oblečenie potrebujeme vrátiť v rovnakom stave, v akom si ho od nás obdržala, teda nenosené, nepoškodené, neprané s originálnymi visačkami.